1398-08-26 09:24
1623
0
66308
استاندار گلستان :

اجلاس سراسری نماز در گلستان برگزار می شود / تاکید بر استفاده از تمام ظرفیتهای استانی

استاندار گلستان اظهار کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز در گلستان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود و باید تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در مسیر این اجلاس داشته باشند.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی حق شناس صبح امروز شنبه 25 آبان در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گلستان، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای برگزاری با شکوه این مراسم در استان تامین شده است و امیدواریم بتوانیم بطور شایسته این رویداد فرهنگی را برگزار نماییم.

 

وی افزود: باید تلاش کنیم اجلاس سراسری نماز در گلستان به عنوان شاخصی در بین استان ها مطرح شود و البته برنامه های آمادگی این رویداد فرهنگی نشان می دهد که اقدامات صورت گرفته مطلوب بوده است.

 

استاندار گلستان یادآور شد: باید نسبت به آماده سازی محیطی استان جهت برگزاری اجلاسیه نماز اهتمام لازم صورت گیرد و از تمام ظرفیت های استان در این مسیر بهره گیریم.

 

همچنین در این جلسه منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: ارزیابی اثربخشی از اقدامات صورت گرفته در مسیر برگزاری اجلاس سراسری نماز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید الگوهای برتر در اجلاس معرفی شوند.

 

لازم به ذکر است در این جلسه مسئولان کمیته های بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گلستان گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه کردند.
 

برگزاری اجلاس سراسری نماز در گلستان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.